Vilken båt?

Jag orkar inte ens försöka blogga om allt vi missade (jag missade) på båten. Vodka ur dricksglas? Inte att rekommendera. Sedan sov jag bort ungefär 3/4 av resan dessutom. Woho. Vem sov när Sherlock Brothers spelade? Jag. Vilket var enda bandet jag ville se? Just det.
Såatte.

Nu ska jag se fram emot nästa båt, nästa Sherlock-spelning och ostkakan jag har i kylen. Jepp.

En av de finaste balladerna någonsin.
Sherlock Brothers – Stay Och ja, jag inser mer och mer för varje gång jag lyssnar hur jävla bra de faktiskt är. Tänkte det skulle nämnas i den förbannade bloggen.

4 responses to “Vilken båt?

  1. hej, kan vi låtsas som att vi inte kom med denna båt? allt vore otroligt mycke lättare då…

  2. haha, ja… jag kommer då inte ihåg något annat😛

  3. Åh! Men de är ju typ härifrån. Känner sedan länge gitarristen Hellgren… ^^

    sv: JAAA, hon skriver såå bra! Fastnade stenhårt : )

  4. Enköping/Bålsta…? Kanskse nån Västeråsbo med också, vad vet jag! Hahaha. Bra är de iaf… Me = from Enköping. ÅÅÅH förlåt, nu är det mitt fel att du får helt ont i ryggen. Hahahaha!

Leave a Reply

