Åh less…

Varför är jag så less? Jag är LESS på att vara less. Less på att ha små-ångest helt i onödan, less på att vara stressad i onödan, less på humörsvängningar. Less less less. /GNÄLL
Undrar om det är november som hunnit ikapp mig? Eller om jag bara behöver en lång promenad med hög musik. Men jag hittar då inte energin att faktiskt ta mig ut på en sådan.
Blää. Tips på hur man blir på gott humör?

Genomsvettig och ont i magen för att mamma frågar om jag kan följa med till IKEA innan helgen. Jamen det känns ju jävligt stabilt. För det går ju inte bara att svara “Nej, jag måste tvätta och städa lite, sen kanske det blir banditbåt.” Oh nej. Spänn axlarna tills de är som sten och fräs tillbaka istället. SUCK.
Kan hända att det låter lite gnälligt i bloggen idag…

One response to “Åh less…

  1. Kör på ett varmt/långt bad i någorlunda nedsläckt rum, glögg eller vin, bra musik och eventuellt en ännu bättre bok.

    Känner för övrigt igen den där rätt otrevliga kombinationen stress och energibrist. Det är jobb hit och skynda hem dit och planera resor dit och städa dit och sedan får man ångest för att man inte orkar/hinner och krääääk.

Leave a Reply

