Nephew, Oslo 23/10

Eftersom kameran inte var på min sida har jag snott bilderna av Camilla från hennes blogg.
Det var födelsedagsfirande för mig, lite för mycket vin, öl överallt och fantastiskt sällskap🙂 Det var till och med lite Volbeat, vilket ju måste nämnas. Sellouts och allt vad det var. Inlägg om hela kvällen finns i Nephewkategorin.


Lider för tillfället av lite abstinensbesvär och sätter mitt hopp till 2011.
(DK)(NO) och förhoppningsvis många sverigedatum så att jag har råd.

One response to “Nephew, Oslo 23/10

  1. sv: jaa, snö är kärlek! Hoppas den ligger kvar bara!
    Och nu blev jag ju jättesugen på glögg.. hoppas det finns någon hemma😉

Leave a Reply

