Glömde en grej. (Sugar Bar 5/11)

Folk har visst sökt på Original High Five och fått upp den här bloggen. Till dem kan jag meddela att OHF och Zombie Space Pirates totalägde järnet i fredags. Gå på ett Zombiegig i månaden och strunta i att träna. Så. Jävla. Svettigt. Och awesome, precis som vanligt. Äntligen lyckats se OHF ordentligt också. Sång/Gitarr kan slänga sig i väggen. Sång/Trombon är det nya svarta har jag hört. ZSP’s blå kontrabas är ju bara för jävla snygg dessutom.
Båda banden har en helt fantastisk energi, fantastiskt sound och det mesta är helt enkelt fantastiskt. Mycket mer har jag inte att säga.. Utom, spela mer, snart. Tack.
Original High Five



Zombie Space Pirates

2 responses to “Glömde en grej. (Sugar Bar 5/11)

  1. skulle kommentera och höll på att skriva som du, tyckte det så lite konstigt ut, loggar du aldrig ut flicka?

    haha, vad jag skulle säga är att mina ögon är målstyrda, jag ser långhårig gitarrist, med rutig skjorta, OCH vad hittar jag, en Chili Peppers-tatuering, couldn’t get any better:)

  2. den blå basen är fin den!!!! den står här brevid mig just nu😛
    vi har spelat in nya låtar som snart finns ute på nätet vi ska bara mixa dom lite i mellan dagarna så lagom till nyår bör dom finnas ute för allmenheten!!! men här kommer ett smakprov

Leave a Reply

