Söndag i Hökis

Jepp jepp. Grym kväll igår, grymma gig i fredags av Zombie Space Pirates och Original High Five. Ordentliga uppdateringar med foton och sådant roligt kommer nog imorgon. Nu har jag viktigare saker att ägna mig åt. Typ, äta. Woop😀

2 responses to “Söndag i Hökis

  1. hahaha mycket mutter blev det (-;

    du skulle varit med igåååååår! det var så jävla kul! jag var lite ostabilare om fötterna än förra veckan höhö…men det märkte du som sagt kanske i och med the lack of answer på sms. jag var i min egna fantastiska lilla värld xD

  2. Ja, och jag ska ha extra roligt i Tyskland så jag slipper gå och sura över att jag missar Royal Republic, haha. Herregud det finns alldeles för många bra band med alldeles för dålig timing.

    Det tycker jag med! Är av åsikten att vi borde satsa på en festivalsommar i Norges tecken med tanke på att Kaizers med 110% sannolikhet kommer göra en hel del festivalgig där, precis vad några danskar tydligen också har planer på.

Leave a Reply

