Mys i Orminge

Åkte till Elin igårkväll och har nu spenderat många timmar med te, film och serier. Mys till tusen🙂 Fortsatte med tecknat/disneytemat igår och kollade på Jakten på Svärdet samt Alice i Underlandet. Alice i Underlandet stör mig ganska mycket eftersom tivoliprylar/drömlandskap/surrealism stör mig ganska mycket (skrek högt och sprang när en kille på en hög enhjuling kom emot mig på gröna lund en gång… undrar vad han trodde?). Kom också fram till att den perfekta skräckfilmen för mig vore Alice i Underlandet regisserad av Guillermo del Toro. The horror.

Idag bakade vi spenat- och fetaostpaj som var gryyymt god! Lär bli många pajer i vinter har jag en känsla av. Det, te och ett litet Family Guy maraton gjorde dagen fulländad. Blåsten ute och värmeljusen inne var inte helt fel de heller!

2 responses to “Mys i Orminge

  1. sv: Åh hej ; ) Kul att du kikar in!

    Taaack, jag köpte den klänningen igår på Lindex’s barnavdelning, tjoho! (korsetten är dock egen pimpning) Ska ha 50-60-talsfest med min showgrupp på fredag… men har lite för många alternativ att välja mellan, man kanske ska köra med fler ombyten? Hahaha!

    Åh, Alice i underlandet är ju en förjävla fin film ändå…

  2. sv: Har nog lite för breda höfter för barnavdelningen egentligen men är smal i midjan och över bröstkorgen, så klänningen har ju perfekt modell eftersom kjolen börjar precis vid höfterna. Yaaay! : )

Leave a Reply

