Today is the first day…

Of the rest of my life… Och sådär.

För ett tag sedan gick jag ner 4kg. Och vägde mig, dum som jag var. Vilket av någon anledning ledde till att jag började äta allt inom syn- och räckhåll. Så nu har jag väl gått upp de där 4kilona och säkerligen några till, för säkerhets skull eller något. (Vägrar väga mig och kolla, aha aha)
Med andra ord dags att ta tag i mitt liv.
Typ, sluta leva på rostbröd, ostbågar och glass, jag har hört att det hjälper. Ska även be Tommie om hjälp att skruva ihop crosstrainern jag faktiskt har här hemma, så finns iaf alternativet att kravla upp på den. I övrigt är det promenader som gäller. Ca 1timme om dagen. På veckodagarna, haha. Nej då låter ju inte alls extremt lite. Men det är iaf 5h mer jävla promenader i veckan än innan för den här lata säcken potatis.

Tack å hej, nu ska jag sova en timme. Och sura över att jag inte är på Alter Bridge. Igen. Tredje gången jag missar dem.
WOHO.

Leave a Reply

