Dålig dag.

Ja. Allt suger och är meningslöst och alla människor på tv är idioter och jag är stressad som fan över absolut ingenting och humörsvängningar och hej.
Ge mig en konsertresa så jag kan sluta sitta hemma. Anyone?
Nu ska jag gå ut på en kvarts powerwalk och lyssna på för hög musik, sedan Top Model.
YAY.

Edit: Blir ingen jävla powerwalk för nu ska tydligen hela familjen plus hund med vilket betyder att jag antagligen är på precis lika fucked up humör när jag kommer hem eftersom jag inte får gå bort några aggressioner, aha aha.
Kanske om jag springer som ett mongo fram och tillbaka över gräsmattan med hunden. Whatever works liksom.

Edit 2: Det funkade till viss del. Nu, Top Model and Overeating. Oh joy.

3 responses to “Dålig dag.

  1. 😀

    men….ogilla hur du känner dig!😦 det är nog för att du har ätit för lite smör…ta lite extra så mår du nog bra sen (-;

  2. ett kilo är väl lite ynkligt…två kilo och så mår man prima skinka xD

    se, jag åt inte mycket smör förut och mådde inge bra…igår tröck jag i mig som aldirg förr och det hjälpte…hahaha

    men nej. PMS suger! ):

  3. eh ja..det blir intressant då xD

    äh, all måste få spy galla då och då.

    åh. nu blev jag sugen på en fralla.
    fan xD

Leave a Reply

