Hey, weekend!

I torsdags var det ju partaj för fulla muggar. Sådant brukar leda till ganska dåliga recensioner av spelningar, så även denna gången. Det var ju Blowsights releasefest för ‘Dystopia Lane’/Banditfest, så de spelade såklart live. Grymt bra, som vanligt. Halvtaskigt ljud två första låtarna, men det ordnade upp sig och efter det var allt helt enkelt jävligt bra. Synd att de spelade lika kort tid som när de är förband till Sonic bara, what’s up with that? Deras eget releaseparty, hade varit kul med NÅN mer låt från nya plattan. Oh well, förhoppningsvis har de tröttnat lite på de här låtarna och ändrat om lagom till december😉
Bilder kommer när jag snott dem av Michan, yes yes

I övrigt, tjaa… det var banditfest. Det var kul, det var öl, det var drinkar och under förfesten hade det druckits rödvin. Need I tell you hur jag mådde igår? Något som bör noteras är väl att jag och Michan INTE hängde vid dj-båset och önskade låtarsom galningar. Har det ens hänt förut? Nåja… Igår skulle jag egentligen släpat med mig folk ut, men eftersom jag mådde som en död säl blev det istället till att ligga i soffan, kolla på tv och äta chips hela kvällen. Jag klagar INTE.

Och ikväll blir det minsann Södertälje. Wow.

Leave a Reply

