Whatever doesn’t kill me

Doesn’t make me stronger – Finger Eleven
Anyhow, humörsvängningar suger. Det gör feber också. Earl Grey med en massa honung däremot, det är fina grejer. Och Masterchef, som börjar snart. Och Masterchef Australia, inte att förglömma. Vem har en celebrity crush på Chris? Jaaag haaar. Jag menar, beer merchant OCH kan laga mat? Vad mer kan man önska sig.

<3, haha
I övrigt har jag varit ute med Ronja också, en halvtimmespromenad i det helt fantastiska vädret. Visserligen blev jag helt genomsvettig av att vara ute och gå (tack, förkylning) men det var nog ganska bra för mitt humör. Nu ska jag krypa upp i mitt soffhörn igen, så snart jag gjort ännu mer te


Ronja, den smått tossiga Bernen Sennen/Rottweilerkorsningen jag är ute och går med ibland. Världens absolut gladaste. Och ALLA hennes saker är rosa, haha, vet inte riktigt vad jag tycker om det.😉

Leave a Reply

