Jag är nog mera kär i kärleken i sig än…

Now that I can’t fall into you
It feels like I want to fall into everybody

Och det är nog ingen bra idé. Att ge sig ut och hejdlöst leta ersättare till något man egentligen aldrig hade. Som man inte vill ha. Känslor och förvirring, är det inte underbart? Nej. Varje gång jag tänker efter inser jag att… Jag behöver inte jaga rätt på någon. Jag har mina underbara vänner och jag har musiken. Ofta i kombination. Det räcker sålänge😉

2 responses to “Jag är nog mera kär i kärleken i sig än…

  1. kan inte annat än att hålla med🙂

  2. Ler när jag ser din titel. Så är det ju gärna. “Jag är mera kär i kärleken i sig…”

    Ta väl hand om dig!

Leave a Reply

