Och förresten (*hosthost*)

Jag och Camilla är båda grymt förkylda. Tror vi ALLA vet vem vi ska skylla på, även denna gången😉

Edit:
Alla förstår ju att det inte hade något att göra med köande i Halmstad, 20min promenad i hällregn, dålig mat och väldigt knappt med sömn. Right?

2 responses to “Och förresten (*hosthost*)

  1. Haha. “Hon skrev att det var MITT fel!”.😉

    Jag för min del känner dock lite att 99% av min förkylning beror på att jag uppenbarligen glömde hjärnan ihop med legitimationen på hotellet i Trondheim. Att mitt i natten stå ute i snövädret och röka/babbla i sammanlagt cirka 30 minuter, var kanske inte heller det allra mest IQ-fyllda jag gjort den här sidan av året.

    Det här med Volbeat är för övrigt också jätteroligt. Fortfarande. “Nu visslade en roadie på oss.” “JA, JAG HÖRDE DET, KAN VI GÅ NU?!”

  2. Å venn av Camilla! så gøy😀

    sv: haha, neste gang så får du enten reise til Danmark eller Norge for å se Biffy Clyro🙂

Leave a Reply

