Nu sticker jag!

Först till Frölunda torg för att handla, sedan hem till farmor och farfar på fika.
Bussen till Halmstad går vid 15, sedan har jag tre timmar där innan insläpp… tänkte väl försöka orientera mig, hitta en sidewalk express och se om jag kan datanörda mig lite till.

Hinner jag inte det, så blir det på på återseende med bloggen typ söndag.
Efter århundradets fest i Oslo på lördag.😀 Camilla + Majken + Nephew + Vin osv osv.
EPIIIIC!

One response to “Nu sticker jag!

  1. DEAL! Ha det ballt i Oslo nu.
    Galaxy! Lätt, vore grymt att ses på terminalen, haha. 😉

Leave a Reply

