Oslo! (it’s the danish way to rock)

Ett litet inlägg innan jag sätter mig och fixar med bilderna från helgen och Volbeat.
Planen för helgen var från början Blowsight i Halmstad och Köpenhamn, men nu när Michan inte kan följa med så blev det lite ändrat. Kände att jag går på tillräckligt många Blowsightgig själv i höst/vinter.
Så, det blir istället Blowsight i Halmstad och sedan Nephew i Oslo på lördagen!😀 Flera jag känner som ska dit så det kommer bli ett epic födelsedagsfirande med ett epic band på scen och ett extra epic band i samma byggnad, haha. Volbeat spelar samma kväll, som grädde på moset. Kan inte gå på båda, men Volbeat ska jag ju åtminstone se två gånger till i år.
Kommer bli SO. MUCH. FUN.

Nephew + Vin + Awesome people + Firande = AWESOME
Well I’m a fan of band on ground, and dirt on stage.

 

Leave a Reply

