MEN..

Bara för att jävlas nu då så slutade datorn där alla bilder ligger att fungera. Tror det måste vara någon slags konspiration… Jag ska helt enkelt inte ha en särskilt intressant blogg, haha. Inte än iaf, verkar det som.

Jobbar på det.
Något jag däremot har, är Häagen-Dazs. Samt en otroligt bra snart utläst bok och en otroligt bra bok att läsa efter. Plus House klockan nio. Ganska bra kväll alltså, även om jag kanske misslyckas med att få upp bilder..😉

Apropå, boken jag ska läsa efter Hitchhikers Guide:

Grymt bra bok av en fantastisk författare. Han har även skrivit ‘När Änglar Dör’ som jag skall läsa om snarast.

One response to “MEN..

  1. Josefine: Tack🙂

    Ja kläderna Angela har på sig är bedårande! =) från Naucler design!

Leave a Reply

