Whoops

Ja här har det inte hänt mycket ser jag.
Det kommer nog fortsätta med det. Tills imorn. Imorgon kommer det nämligen uppdateringar om den otroligt jävla grymma fredagen och den väldigt trevliga men också väldigt lugna (tack så jävla mycket för den Biffy) lördagen. Tills dess, gör som jag. Drick te, tjocka er i soffan och avrunda möjligen med en bluesklubb. Hejsålänge😉

8 responses to “Whoops

  1. Sv: Nooo, fan vad trist! Varför blir du själv?

    Ja, de spelar då. I Trondheim… det där med speldatum i närliggande städer är verkligen det här bandets specialitet.

  2. Say whaaat?! Prioriteringskurser skulle kanske vara något.

    Jaaaa, det röstar jag också för att du ska!! Helt otippat osv.

    Hm, Stockholm – Trondheim… bra fråga. Utöver flyg så kanske det funkar med tåg till Östersund och byte till Trondheim? Eller om du kan ta dig till Oslo och vidare med buss till Trondheim. Lavprisekspressen kör den sträckan, det tar dock 7-8 timmar men är å andra sidan just lågpris. Kan du vara i Oslo på förmiddagen så hinner du upp till konserten, jag tror att jag brukade ta en som gick typ 10-11 och var framme runt 19.

    Men kan du komma på Oslokonserten på lördagen så är det ju ännu smidigare! Hade du inte gratis boende där med? Plus att vi får vår mini-reunion. Aah, vore so awesome om det här går vägen!

  3. OK, nu när du redan bestämt dig för Oslo kan du ju ignorera hela föregående inlägg egentligen.😛 Men jag skulle tillägga att om du inte får svar från killarna under morgondagen så kan du få låna av mig till konsertbiljetten? Får ju lön efter helgen, så för min del vore det helt lugnt.🙂

    Tänkte bara ifall att det inte skulle funka med gästlista pga. arrangörerna eller för mycket branschfolk eller något, och om biljetterna skulle hinna ta slut när det nu blev utsålt sist.

  4. Jamen hej, det var jag igen! Tycker vi hörs så sällan att det var på tiden att jag skrev något till dig.

    Jag tänkte bara tillägga att jag nu tog mig friheten att göra en reservation på en biljett! Den är alltså bara reserverad och inte betald, och jag kan hämta ut den på något Narvesen i Norge fram tills på torsdag, vilket betyder att det bara är att strunta i den om du skulle hinna få svar om gästlistan.

    Och vad gäller betalningen i andra fall så kan du ju helt enkelt se det som en födelsedagspresent.😉

  5. Blogga mera + bilder!😀 ont om bilder i din blogg… bilder gillar viiii!😀

  6. Ja do it! Eller en sunkig webbkamera som jag har fungerar med att ta “fina” egobilder med *haha* eller *Host* de är ju inte alltid fina…

  7. Jag har hört samma sak! Eller i alla fall när det kommer till den sistnämnda punkten haha. Hey ho let’s go!😀

  8. Eller hur! Det är ju så jag gör =) Har alltid webcam, mobilkameran eller systemkameran.. den sistnämnda tar jag i princip aldrig vardagsbilder med då den är så stor och otymplig att bära med sig!

Leave a Reply

