Tjaaa

Och DÄR slog tröttheten till som ett nätt litet baseballträ i bakhuvudet. Fördelen med att jobba så tidigt efter 2timmars sömn, är att man inte dör av tröttheten förrän efter jobbet. Bra grej.

Inget frisörbesök idag som jag hade tänkt, lagom till helgen osv, ägnar mig istället åt något så roligt som att tvätta. Vilket jag KANSKE borde ha gjort typ.. i måndags snarare. Men men. Att skjuta upp saker är en konst och sålänge jag hinner med tåget är jag nöjd. Vid hav fyra bär det ännu en gång av till Göteborg🙂
Blowsight och Biffy Clyro i helgen!

Leave a Reply

