Sleep is second best

That’s why I don’t.

Två timmar lyckades jag skrapa ihop igår, haha, men det var det väl värt. Kan ju alltid sova på tåget till Göteborg i em. :) Tanken var först att jag skulle sticka till Göta Källare och titta på Smash Into Pieces. Men hittade ingen som ville haka, så jag hoppade det (lite synd, längesen jag såg dem och bra är de). Sedan var planen att sticka och titta på UP, tillslut, men då funkade förstås inte skivan (som fungerat ypperligt innan vill jag meddela). Tillslut blev det iaf Lock, Stock and Two Smoking Barrels och en trevlig kväll av det hela.

Nu, efter en kaffe är jag dessutom rätt pigg. Inte helt fel.
Avslutar med en ypperligt passande rad av Sonic Syndicate😉
“and so I take a breath,  there’s plenty of time to sleep when I’m dead”

Leave a Reply

