Göteborg, again

Det här med Volbeat alltså. Jag slingrar mig lite till och skriver.. imorn… förmiddag, haha.
Men sitter just nu och har varit uppe sen halv sex imorse, efter två timmars sömn och är MARGINELLT trött. Förbannat jävla ont i korsryggen också, så.. Inte optimalt blogghumör helt enkelt.

Har som vanligt fått te och galet gott bröd så jag trivs som fisken i vattnet. Blir kanske en kopp te till och lite läsande i soffan innan jag ger upp för natten. Världens längsta sovmorgon är inplanerad (särskilt som jag lär somna seeenast tolv inatt, haha).

Och nu börjar ryggvärken gå ännu längre ner i ryggen så, tack för idag, slut för idag.🙂

One response to “Göteborg, again

  1. dudududud… jag har inte sovit en sekund inatt😛

Leave a Reply

