Uppskjut inte till morgondagen…

Vad du kan göra idag.
Detta är tuppluren för imorgon!

Hej, jag älskar katten Gustaf. Jag är också expert på att skjuta upp saker. Tvätta till exempel, borde jag syssla med nu. Meeen, det kan jag ju lika gärna göra om några timmar, eller hur? Eller, imorgon mellan jobbet och att tåget går vilket jag verkligen inte har tid till. Eller hur?

Jag kan också skjuta upp mitt Volbeatinlägg tills imorgon kväll. Men i gengäld kommer det bli långt😉
I övrigt vidhåller jag att december can’t come fast enough.

One response to “Uppskjut inte till morgondagen…

  1. jag tror nog att det är på lördagen så då tycker jag du kommer hit😀 michan borde också komma. så kan vi se om någon annan vill vara med också och så röööööjjer vi (-;

    var för länge sedan we did slöddertälje nu alltså haha. och michan har inte fått uppleva slöddertälje at its best ju!

Leave a Reply

