Götlaborg

Sitter i soffan med en stooor kopp söderte och tittar på Ramsay. Fick just reda på att jag inte ska sova på soffan, utan kan sno min gamla säng från lillsyrran. Det är världens absolut skönaste och bästa säng. Kommer sova som en STEN😀
Sålänge jag inte tänker för mycket på imorn vill säga, då blir jag väl överpepp.

Planen är uppstigning vid 08 och köande från ca 10. Ska nog bli bra det, och då kommer nog även gåsjackan väl till pass. Blickarna man fick iklädd mjukisbyxor, gåsjacka och bärandes på ett par 20hålskängor med stålhätta var.. intressanta. Kommer åtminstone inte frysa!
Nu ska jag återgå till teet, Ramsay och lite George Orwell.
Eter nästa inlägg vill säga.

Leave a Reply

