Godmorgon!

Här står jag på jobbet och försöker mig på att blogga igen.
Igår blev det lugnt hemma, igen. Men prövade att jobba utan sömn tillräckligt förra veckan känns det som.😉
Så härlig känsla dock, att känna att man gillar att gå till jobbet. Inte mycket sånt när jag jobbade på CityMail vill jag lova.

Efter jobbet idag ska jag återigen ut med världens gladaste Bernen Sennen/Rottweiler som heter Ronja. Ska lägga upp en bild på monstret någon dag🙂
Sedan, vid kl 15, går tåget till Göteborg! Ska bli härligt att bara sitta ner och lyssna på musik i några timmar, i lugn och ro. Kommer hem till pappa vid halv nio och där blir det te, mackor och lite catching up, längesen jag var nere nu.

Och IMORN är det Volbeat. Jag ser verkligen fram emot det så jag håller på att spricka. Utsålt Scandinavium… Kommer ihåg när jag såg dem på Helter Skelter -07 med 70pers i publiken. Viss skillnad.


Haha gullisar..
Spelningarna -08 och -09 var dock ännu bättre.. Lite roligare bilder blev det också.


Åh minnen.
Taggad till tusen!

Leave a Reply

