Simple Life

Is it?
Vad vet jag. Är hemma, och jobbar imorn trots allt. Nu har jag inget emot att jobba, desto mer emot att vara hemma. Gillar inte egentligen att hålla på och spy galla men vafan. Det är min blogg trots allt, så den får stå ut med en del whinande. Har jag märkt.
Som sagt, inte helt fel att vara hemma om man till exempel kunde sätta sig i soffan med en kopp te och en bok och ta det lugnt. Men där kollas det på fotboll. Och det borde väl egentligen inte vara ett hinder. Det är mer vem som kollar på fotbollen. ÅH SUCK.
Samtidigt som jag hemskt gärna vill umgås med mamma och hunden och därför inte heller är helt sugen på att sätta mig på mitt rum med bok och lurar i öronen. Gnäll var det här. Nåja.

HERREGUD VILKEN JÄVLA IDIOT FYFAN VAD FÖRBANNAD JAG BLIR GAAAAAH
hej … eheh.
Till min stora lycka går han nu och lägger sig. Kan inte bli bättre, för tillfället.

Är väldigt glad över vårt lurvdjur dock. Hur dåligt humör man än är på så hjälper en blöt hundpuss alltid😉

One response to “Simple Life

  1. klart man får spy galla i sin egna blogg!😀

Leave a Reply

