ett sista försök…

att få wordpress på min sida.
Med ett litet inlägg om helgen, förhoppningsvis.

Fredagen tog jag det lugnt hemma (lite tråkigt nog, det var inte planen, haha). Men kanske lika bra, med tanke på min sömnbrist från kvällen innan. Spenderade kvällen med att titta på fälttävlansdressyr, visserligen väldigt trevligt, men lite vin hade ju inte varit fel heller😉 Sov sedan som en klubbad säl i sju timmar, sedan var det bara att hoppa upp till jobbet igen lördag morgon.

Var som en zombie efter jobbet på lördagen och efter att ha pratat lite medmin kära mor bestämde jag för att inte åka till Uppsala på fest som varit planen. Blev istället fyra timmar i skogen med mor, bror och två lurviga djur. Eller blötdjur, de blandar lite haha. Underbart med en sån promenad i det fin vädret dock, ångrar mig inte en sekund. Blev lite fina bilder också, får väl se när (om) jag lyckas få upp dem.

På kvällen kom Elin över med sin pojk, vi drack lite öl och drink och sedan bar det av till Medusa. Elins kille drog hem men vi hade en grym kväll, jag, Elin och mamma. Lugnt blev det INTE, haha. Goda drinkar, billig öl och taxi hem. I like.
Var inte piggare igår kan jag meddela. Då blev det till att dra hem till en annan Elin i Orminge, äta soppa och ostbaguette samt se på disneyfilmer. Ringaren i Notre Dame och Lejonkungen blev det. Lovar att jag inte alls grät under Lejonkungen, haha.

Planen för nästa gång är rödvin, Den Otroliga Vandringen samt Bambi. Jisses, vi lär behöva ladda upp med några miljoner pappersnäsdukar. Men allt som allt, en väldigt bra helg!
Idag ska jag bara sitta hemma och ta det lugnt. Känna att jag inte behöver göra NÅGONTING.
bilder verkar dock fortfarande inte fungera… suck.. inte kursiv stil heller, haha.

4 responses to “ett sista försök…

  1. fyfan vad trisst… skapa ny?😦
    haha så har min “frisör” skvallrat att denne ska få fria händer? *haha*😛 weeeee

  2. Ja skumt att det strular? du kanske gör ngt fel? haha😀 har du provat att felrapportera? =)

    *skratt* okej.. .du må vara blond men smart *tehi*😉 haha

  3. Hmm konstigt som sagt! prova byt tema och prova rensa cookies och casche på datorn… samt logga ur / in dig igen om du har autologin! =)

    *Skratt* haha eller hur😉 mjaaa tror du är smart iaf😉

  4. Titta! Mella datorhackern😉 haha! skönt att det löste sig!😉

Leave a Reply

