EEY

Det här inlägget blir nog lite kortare än det som älskade wordpress tog bort.
I torsdags var det iaf Banditfest, på Harry B of course. Underbara André från Sherlock Brothers djade. Hans fantastiska flickvän var också där, helt enkelt awesome. Övertygade mig också slutgiltigt om att jag och Michan åtminstone måste försöka åka på banditbåten. Någon måste ju se till att Sherlock Bros kommer upp på scen dag 2?😉

I övrigt var det jag, Elin och Sanna som var där, mötte även Mariella och Sara, väldigt trevligt! Särskilt som vi till och med lyckades sno åt oss ett bort, så man nästan kunde prata med varandra ett tag. Ljudvolymen och att sitta bakom trummorna hjälpte så att säga inte.
Första bandet på scen var Sister Sin. Lät inte bra. Let’s keep it at that.

Band två däremot, var grymt bra. Black City, från Danmark. Ännu ett danskt band att lyssna på. Snart är jag väl lika körd som Camilla😉
Efter att ha rockat loss till dem blev det sedvanligt häng vid dj-båset och ett tappert försök från min sida att önska ‘Revolution, Baby’. André vägrade dock envist. Made up for it genom att spela Blindside och Fair to Midland. Allt är förlåtet. Att jag dessutom kom hem med både Sherlock Brothers album, singel, Bandit Rock vol.3 och ett Black City album gör ju inte saken sämre.

Min tanke var att åka hem runt halv ett för att få sova åtminstone fyra timmar. Sanna övertygade mig istället om att jag lika gärna kunde dra på efterfest och vara uppe hela natten… Sagt och gjort. Kul, men fifaaan, jobbdagen efter var inte särskilt kul. Drabbades också idag av ett klart minne av att ha dansat med Bjørn. Undrar hur det såg ut?
Ingen hade tyvärr kamera, men tog mig friheten att sno denna bild från Mariellas blogg.

One response to “EEY

  1. du får sno om bilden haha den syns inte😉

Leave a Reply

