NOMNOMNOM

Var på stan med Elin idag, hon hittade en finfin UB-korsett. Lite avis blir man ju. Jag ser mest ganska rolig ut i korsetter, med hudvecken som bildas på min rygg. Däremot har jag sett, oväntat nog, ett faaantastiskt rosa lacklinne. Hej jag gillade varken rosa eller lack tidigare. muttermutter… Nåja, har inte 500:- att lägga på det och det fanns ändå inte i min storlek. Inget att sörja över.

Sedan bar det av hem till henne i Orminge och här sitter vi nu, fem våfflor var senare. Det var GOTT. Får se hur många fler det blir😉 Har även en massa tända ljus och bra böcker samt House klockan 21. Myskväll på hög nivå med andra ord. Hoppas alla har en bra kväll!🙂

Leave a Reply

