No.

Verkar som att han går nu. Jag vet inte var eller hur länge. Jag tror inte han kommer lära sig någonting. Jag tror inte det kommer bli bättre. Fick jag som jag ville skulle varken jag eller någon annan i familjen behöva se eller höra honom igen. Han har fått för många chanser. Det är inte värt det. Men det är inte jag som kan göra slag i saken…

Fyfan vad förbannad jag blir. Det är fint när man inte kan noppa ögonbrynen eftersom händerna skakar för mycket. Jag blir så.. arg. Men inget jag eller någon annan säger verkar gå in. Han hör inte vad han säger eller hur han låter. Synd.

2 responses to “No.

  1. ja alltså utgången imorgon är inte säkert att den blir av heller. beror på helt hur jag mår som sagt.

    men jag vet….har ju sett fram emot konserten och umgås med er massor men…fan. ah, vi får se hur det blir. måste se över mina pengar…dem ska liksom räcka till vääääldigt vädligt mycket den här månaden. fick lönen idag o känns redan som jag ligger back liksom =/

  2. im gonna do my best så jag kan gp ut this weekend. men…göteborg går nog verkligen fetbort. även om man har lista och billiga biljetter så ska man ha dricka o mat o allt och det rinner iväg. jag får nog satsa på att se biffy i sthlm ist’llet isf ….baaaaaajs det hör suger!

    hade jag inte varit sjuk förra månaden hade jag ju haft pengar o kunna göra allt >_<

Leave a Reply

