DO WANT


Ska nog spana in ett par imorn… Skoletande står på schemat.

3 responses to “DO WANT

  1. har för mig att hon vi hyr lägenheten av har sådana:) äh, jag kommer och lägger över skivan åt dig, måste ju iaf låtsas att du lyssnar på den:)

  2. nice shoes!

    ja men framsteg att jag börjar lyssna på min kropp faktiskt. och angående helgen…jag vill ju gå SÅÅÅHÄÄÄÄR jävla gärna, men jag vet inte. jag har mått småskumt hela veckan, så får se hur jag ska göra med utgångar i helgen…sen vette fan om jag har råd alltså. har liksom fått 9000 mindre i lön denna månad pga att jag var sjuk förra månaden…och flytten kostar en hel del =/

    bajs!

    and…are u all right btw med tanke på ditt inlägg ovanför detta? =S

Leave a Reply

