Excuse me

Haven’t been updatin’ like I shouuuuld.
And if anyone reading my blog actually would want it to be in english, please do leave a comment. Feels pretty pointless otherwise.

Plan Three i Avesta var gryyymt kul. Dock är det så att har man inte ätit ordentligt så kan man bli lite extra full. En bra beskrivning av mig och Michan under kvällen är väl ‘fulla och glada’. Vi har… väldigt många bilder och årets sämsta film. Peter filmade och gav sedan över kameran till Michan som sedermera gav den till mig. Filmade nnågra låtar, fick vääldigt ont i armen och är osäker på om jag vill se resultatet. Kom jag på att jag kunde ge tillbaka den till Michan? Nope. Minns inte Save Me. Så jag skällde ut various bandmedlemmar för att de inte spelade den. Fick varje gång svaret “Men, vi spelade Save Me.” håhåjaja. Sedan kom jag och Michan såklart på att vi skulle på efterfest, så följde med nån random snubbe över halva Avesta innan vi fick nog. “Du, vi går tillbaka nu, hejdå.” Tillbaka till bilen, där vi sedan somnade väldigt gott🙂 Bosse är ett fantastiskt rullande vandrarhem. Upptäckte dagen efter några fantastiskt välstavade fyllesms till stackars David. (Faktiskt inte ironisk.)

Dagen efter var lugn, vilade hos Michan först och åkte sedan till Orminge för chips, cola och pizza. Igår gicks det lite på stan och på kvällen kollade jag, Michan och Sanna in Pain på Gröna Lund. Han/de är ju alltid bra liksom🙂 Har även hämtat ut ett gaaanska najs hårskynke. Rosa mesh/genomskinligt, haha. Så ikväll blir det hårklippning och rosé på hög nivå😀
Men först, ut på stan, låna Michans kamera och försöka hitta ett par snygga strumpor/stay-ups. Skulle fila och fixa iordning fötterna igår, men då lyckades jag först välta badkaret och sedan blev det stopp i avloppet samtidigt… Så jag gav upp och bestämde mig för att spendera pengar istället.

Nu ska jag ut med hunden, so looong.

3 responses to “Excuse me

  1. En Lava-video uppe! Ska fixa den andra under natten, annars dör mitt bredband om jag surfar samtidigt. http://rapidshare.com/files/413499512/MOV00669.MPG

    Det står på Trondheims Studentersamfunds hemsida.🙂

  2. Ahh, bummer😛 Nu har jag bara Howl at the Moon på datorn för stunden, har du den?

Leave a Reply

