Nyklippt

Och mer nyklippt lär det bli. Har inte gått ett dygn än och jag är redan övertygad om att det nog går att klippa lite till. (Detta har nog inget att göra med att någon mer också har ägnat några timmar åt att övertyga mig om att det skulle bli ÄNNU snyggare om han bara fick klippa lite till. Humm..) Nu har det ju visserligen bara blivit sjukt bra hittills så han kanske skulle få fria händer någon gång. Det var ett stort kanske dock😉

Linjen skulle ju kunna bli lite skarpare t.ex.. Eheh.

Förutom att ordna det sista med mitt hår kollade vi även på Fucking Åmål och körde lite Halo igår. Sluta ha panik över att testa nya saker har jag hört är en bra grej. (Som i att exempelvis inte frysa fast i soffan och få kallsvett för att man ska prova ett nytt tvspel. Känns inte som att man tjänar så mycket på det.) Sen att se Fucking Åmål utan att få säga ALLA repliker i oordning 30sek innan de säger dem i filmen var också en upplevelse. Phew. Men jag överlevde det med, med bara marginellt sura miner de gånger jag inte kunde hålla mig.
..Men alvedon då?! Nej, men, det händer ingenting. …osv.

Nu är jag ensam hemma också. Familjen har åkt till Grekland i en vecka så det är jag och hunden kvar. Ska försöka njuta av ensamheten lite idag innan jag blir sällskapssjuk och börjar försöka dra hit folk😛

Kollar på bilderna igen och det slår mig att jag skulle behöva sola nacken nu när håret längst ner är hyvelrakat. Damn.

2 responses to “Nyklippt

  1. haha, jag gillar att du så sent som igår sa att du nu inte behöve sola mer😛

    men snyggt blev de!

  2. haha, bra att jag kollade attt de var jag som var inloggad!!

Leave a Reply

