Use a Tommy Gun baby

Sitter hos Michan just nu, dricker kaffe och isvatten. Kan säga att jag har varit gaaanska trött idag. Tre timmars ordentlig sömn will do that to you. Här blir det läsning, slötittande på tv och allmänt chillande. Sedan bär det som sagt av till Nicke för mer hårfixande och kanske en film eller två.

Igår var jag förövrigt på Gröna Lund. Jonna var såklart ledig så henne kunde man inte hälsa på. Följde med familjen av den enkla anledningen att jag ville skjuta dinosaurier. Har Grönan arkadspel? Neeeej. Men det var trevligt ändå, fick ett glas rosé, gick i lustiga huset och åkte hästkarusell🙂 Himla härligt att ta båten till och från Grönan i solen också.

Näe, nu ska jag läsa vidare och fundera på om jag ska sno en macka eller två. So long!

Kärlek

One response to “Use a Tommy Gun baby

  1. jag vill till grönan någon dag och glida runt!

Leave a Reply

