Ursäkta

Bristen på bloggande. Men värmen och jobbet suger musten ur mig (jag hanterar inte 35grader jättebra, vill bara sova, bada och läsa). I övrigt roar jag mig med att skriva brev till morfar om att få låna nästan 10.000 till en CSN-skuld och det är inte heller så skoj, mest ont i magen. Utöver det har jag också ont i magen över att skriva CV och söka jobb så, ja, bloggpeppen är inte jättenärvarande för tillfället. Förhoppningsvis blir det bättre när brevet är skickat och helgen kommer.

4 responses to “Ursäkta

  1. *klapp på huvudet*
    jag skulle inte heller vara på topp om jag hade den skulden. men jag fattar inte, hur fan kan du få skuld ? vad har du gjort för att….få det ={

    long time no see btw. knaaas!
    vi tre borde ses snart.

  2. Martin (elangelnegro)

    Var pluggar du någonstans?

    • Pluggade på komvux, Åsö Vuxengymnasium.
      Skulle ha läst 100% men en lärare skrev ut mig från en kurs istället för att ge mig IG, så då har jag tekniskt sett bara läst 75%.

      Visserligen frågade du bara var jag pluggade, haha, ursäkta utläggningen.

  3. men fy faaaan vad knas! :O

    och kul att få en jävla klumpsumma sådär pang bom! idioter -_-

    helgen…ja, om de e fint väder blir det stranden hela dagarna.

    det e illa för nu kommer jag int ens ihåg när vi senast sågs. INTE OKEJ. kanske kan fixa ihop något i helgeb….men de får bli lite preliminärt isf..vill inte boka upp o så när helgen kommer kanske man inte känner för något alls o då måste ja va n torrboll o dra mig ur och…bla bla bla…du fattar säkert.
    du kanske har någe planer btw?

Leave a Reply

