Badat!

Ja, det var ju varmt trots molnen så idag bar det av till Hästhagen för att bada med en massa underbara människor. Elin, Jansson, Jonna och Sophia + en drös andra som jag inte ska påstå att jag är hundra på vad de hette. Men det är jag aldrig. Mats och Simon fastnade iaf🙂 Ätit maaassor av kanelgifflar och vindruvor och nu är jag så trött att jag håller på att bryta ihop. Min säng ser så helt otroligt amazingly inbjudande ut.

Men, no rest for the wicked, väntar på besked från Sanna om det blir utgång och försök Getawayfixande ikväll eller inte. Så tills dess är det väl bara att hålla peppen uppe! Med hjälp av Seether för tillfället.

Samt FMLYHM (Fuck Me Like You Hate Me…) och Given såklart. M.fl m.fl…
Får la se hur kvällen slutar.

Given, Lyrics…
…Make you regret and make you afraid of me
And never believe I do this for me
And never believe I’ll do this gently…

One response to “Badat!

Leave a Reply

