Bitter

Jag är så jävla bitter över första helgen i Augusti så ni fattar inte. Kan inte gå in på Blowsightforumet utan att bli ordentligt jävla förbannad. Och ja, jag kollar fortfarande RyanAir varje dag även om jag verkligen vet att priserna knappast går NER.
HELVETESJÄVLAFITTAOCKSÅ.
Ungefär så bitter… FAAAAN

I övrigt har kvällen varit riktigt trevlig, såg en skitfilm (Diary of a Serial Killer), en riktigt bra film (Funny Games) och har ätit så mycket skitmat att jag knappt kan gå. Men.
Imorgon börjar mitt nya liv, eller hur var det?
Klockan är 01.28 så jag kanske ska erkänna för mig själv att mitt nya liv borde börja IDAG och köra på? Kan ju äta havregrynsgröt till frukost och se om jag överlever😉

Leave a Reply

