It’s fantastic

Längsta fem arbetstimmarna i mitt liv imorse. Min kropp är lite grinig på mig, om man ska gå efter hur jag mår idag. Usch alltså. Men liiite kan jag väl få skylla på värmen? Sjukt kul kväll igår dock, även om jag, Michan och Sanna skippade Original High Five bara för att hinna till Medusa innan inträdet. Vilka hade inget inträde under hela kvällen? Medusa. Mindre lyckat, men men. Förhoppningsvis kommer det fler chanser att se OHF. Ikväll blir det skräckfilm och pizza med Elin L, ganska awesome om jag får säga det själv. Men först lite flädersorbet och vindruvor i solen…

Och, bara för att den är fantastisk…
The lesson begins unlearning
And it has never been forgiving, my dear…

4 responses to “It’s fantastic

  1. Vilken diss mot oss!😉
    5 november spelar vi på sugar bar, förväntar mig att se dig i publiken!
    haha.

Leave a Reply

