Good morning

Kvällen blev bättre🙂
Okej att jag glömde pennan att signera tavlan med, kameran och att det inte blev något hår klippt över huvud taget. Men Pulp Fiction var lika bra som första gången jag såg den och vinet var gott så jag kan inte klaga. Vaknade upp till bra musik, promenerade hem i solen, köpte flädersorbet och vindruvor så ja, jag har det rätt najs kan jag meddela.

Enda jag måste lära mig är att dricka vatten INNAN jag går och lägger mig. Baaakis. Mer bakis än jag förtjänar, om jag får säga det själv. Nä, nu ska jag ta och smaka på sorbeten, so long!
EDIT- Alltså va? Jag mår verkligen… märkligt. Har sovit en timme och det hjälpte inte alls, känns som att jag vill sova i ett dygn ungefär. Hoppas en timmes sömn till och en ipren hjälper, ska ju för tusan biljarda ikväll. Och näe, det är inte okej att må såhär på en halva vin och en halv staropramen. Faktiskt.

Leave a Reply

