Hmm

Såhär kan jag ju inte ha det. Får 2008-vibbar. And I suuure don’t think so.
Så istället för att sitta hemma inomhus och whina över att jag inte har nåt att göra så får jag väl… ligga på gräset ute och whina över att jag inte har nåt att göra. Förbättring, I’m sure.

Först är det dock frukostmöte på jobbet kl.15, woohoo.
Fantastiskt väder ska det vara hela veckan också. Som gjort för att ligga på gräset och äta jordgubbar. Eller vindruvor. Näe, nu tar jag min bok och sätter mig ute. So long.

2 responses to “Hmm

  1. tycker också att du ska låta bli att halka in på “2008”!!

  2. under en glaciär? alltså…dina drmmar är skumma xD

    hmm och på tal om dem andra drömmarna….det är inte najs haha. fy fan, jag får panik på eländet.

    du btw, jag ska fan ut på fredagen. vill du med ut då? stephanie o karin ska ut, ska föröska få med baltzersen. ja känner att lördagen blir knas (i nuläget, man vet aldigr på lördag dock) men…just so u know :S

Leave a Reply

