Todaaay

Nej, jag orkar nog inte skriva på engelska just nu. Utom live-inlägg om Blowsight men det är ju inte direkt någon risk för sånna just nu. Kan dra min jätteintressanta dag. Jag har jobbat. Jag har läst. Jag har kommit på ännu en tatuering jag vill ha och upptäckt att jag antagligen får rita upp den själv. Idén innan var mycket lättare, har till och med hunnit med att maila John Howe om att få använda en av hans bilder.

Nya idén passar mig dock mycket bättre. Behöver iofs inte känna någon brådska med att rita, har en eller två planerade innan och knappast några pengar att lägga på dem. Näe, nu blir det mer knäckemackor och läsande av Dragon Keeper. På balkongen kanske🙂

4 responses to “Todaaay

  1. hehe att vara uttråkad sux. jag e så bored att ja sitter i tittar p Färjan >.<
    jag vill också göra tatoo typ…nu!

    lunchpromenad imorgon?

  2. mmm du måste prova min soppa någongång…om du inte gjort det? den är fan grym! sen kan man kanske ha i lite mindre vitläk och sambal oelek än vad jag har så man slipper stinka i en vecka och svettas ihjäl för att det ät så starkt…men vafan (;

    hmm ja…jag måste…har föröskt ta tag i det tyo hundra gånger idag men fastnar liksom….hate it.

    haha såg på fb nu att lunchprommis låter ok. jag hör av mig där efter tolv någongång =)

  3. haha, ja, du har ju lyckats förr😉

  4. haha ja jag märkte det när ingen svarade fast jag ringde ringde o ringde (;

Leave a Reply

