Midsommar

Det var party party
Det var drama drama
Det var bada tunna, äta kött och ha det jävligt kul, större delen av kvällen
Vandra runt i någon annans skor
Dricka en liter vin, lagom, och sedan följa upp det med okänt antal öl och sisådär 1.5dl minttu.
Det var spårad hemmafest.
Iofs hemmafest i Norrtälje, och när spårar inte de ur?

Alltså var jag inte riktigt på blogghumör igår. Mer, ligga och sova humör. Men nu är jag back in the game, har kommit på ännu en tatuering jag vill ha och köpt första delen i The Rain Wild Chronicles så att jag har något att göra i veckan. Det är ju faktiskt bara andra gången jag läser den…

Leave a Reply

