TEAM AWESOME @ Pier Pressure

Vi är samlade!!!
Eller, om några timmar är vi det. Therése fick låna lite pengar och hoppade imorse på ett tåg till Göteborg. Det betyder att Pier Pressure kommer bli helt otroligt fantastiskt awesome😀 Jag gillar också hennes morföräldrar, skarpt.
Jag och Michan är för tillfället hos min pappa på middag så trion kommer inte vara på samma ställe förrän ikväll. Men vi är iaf i Göteborgsområdet allihopa. Bra början!

Åh, jag är sååå taggad!

Det blir såklart lite halvtaskiga updates nu när vi inte haft ordentligt internet här nere. Och ordentliga uppdateringar och framförallt bilder utlovas inte förrän på onsdag, när jag jobbat några hysteriska pass också.
Kan dock sammanfatta lite med att Rise Against var FANTASTISKT bra på Sticky. Jag och Michan stod mitt i smeten och headbangade loss för allt vi var värda.

Torsdagen söps tyvärr bort lite. Drog i oss en liter van innan vi gick in på området vilket medförde att jag/vi missade inte mindre än tre band som hade varit kul att se. De viktigaste såg vi dock, Flogging Molly, Rise Against och Dropkick Murphys. Michan såg även Bad Religion, medan jag var och försökte köpa mat.

Igår bar det efter en hel dags vilande och ätande återigen av till Sticky Fingers, denna gången för att se Smash Into Pieces som var förband till Treat. De var riktigt bra, mycket bättre än senaste gången på Harry B James. Treat var också helt okej, iaf bättre än jag hade trott att de skulle vara.
Och idag har vi inte gjort mycket, chillat hemma och äternu som sagt middag ute hos min far med familj. Nom nom nom.

Leave a Reply

