Here we come!

Om bara några minuter tar jag mitt pick och pack och ger mig iväg mot centralen. Möter upp Michan där och sedan väntar en s7timmars bussresa till Göteborg. Festivalveckan kan börja!!

Startar onsdag med att byta in biljetterna mot armband, sedan blir det Rise Against på Stick y Fingers på kvällen. West Coast Riot på torsdagen, Rise Againast ännu en gång + en hel del galen dans till Flogging Molly och Dropkick Murphys. Sedan hoppas vi på Metaltown fredag och lördag. Inte jättemånga band jag suktar efter att se men jag menar, lite festival har ju aldrig skadat.

På lördagen är det Pier Pressure😀 30 Seconds to Mars, Pendulum (ska som sagt mosha tills jag dör) och inte minst Plan Three. Det kan bara bli bra!

Men först som sagt, ta sig till bussen. Måste inhandla lite frukost på vägen, har visst lite bakiskänningar efter rosévinet igår. I övrigt får vi hoppas på en regnig sommar med tanke på hur många filmer jag och Nicke kom fram till att vi har att kolla på. Det är mycket nu. Fick överlämnat presenten också, pheew. Har varit helt nervös. Bild kommer en annan gång, jag glömde såklart ta kort, haha.

SO LONG!

Leave a Reply

