Tlööött

Hej, jag är lite trött i kroppen efter att ha stått, gått och burit i 11.5timmar. Så då tackar jag ja till att jobba grillbuffé 22juni (första frukostpasset efter semestern)… Dvs 06.00-21.oo ungefär. 15timmar. DET ska bli jävligt spännande. Särskilt som jag jobbar frukost dagen efter också. Men… pengar pengar pengar.

Nu är jag alltså hemma och det är rätt skönt kan jag säga. Borde fixa färdigt med presenten eller vad man ska kalla det, men det känns som att om jag försöker ordna det sista just nu så kommer det gå åt heeelvete. Ska vila upp mig ett par timmar, haha.

Då borde jag istället sticka och köpa blekmedel till håret, men det betyder ju en promenad till affären. Så, jag ska bara vila upp mina fötter i ett par timmar.
Ungefär så spännande blir den här söndagen. Desto bättre blir det imorn. Och imorn kväll. Och på tisdag.
WOOP!

One response to “Tlööött

  1. jooo men det vore mys. klart du ska ha barn. sen när våra ungar blivit lite äldre kan vi använda dem till kö-material…dem kan passa plats åt oss i köer till konserter medan vi glider runt och…dricker drinkar. haha (;

Leave a Reply

