‘Cause it’s SO awesome

even more so live…
Men man tager vad man haver
  Släpptes som singel i måndags.. Köp den och önska den allihopa.

Nu är jag efter sedvanligt småkrångel med SJ hemma i Sthlm och ska lägga all min energi på att få färdigt en grej. Började ju bara för.. ett halvår sedan ungefär.

3 responses to “‘Cause it’s SO awesome

  1. muuuu! ja men de blir kanoners med en sväng imorgon. jag brukar ta en sväng runt tanto varje lunch nu, o lite sällskap vore nice (:

    ja mne ooocfourse my hårse. bara du ger mig dina uppgifter så ska jag fixa =)

    ja jag tänkte det. hade annars skatteåterbäringen varit på lite högre summa hade problemet varit löst….eller om ja bara fått lön i juni…gaaaaah! JAG VILL MED TILL PP😦

  2. eh ja….biljetten, tåg , mat och drickpengar. så typ…trehundratusen? haha

    fy fan. tycker emi kan tycka synd om mig och bjuda mig på biljetten hahah. fan, hade inte den kosta så mycket hade nog allt gått o lösa >.<

  3. hade den varit gratis hade det löst sig hahaha xD
    helvete. kan man inte få förskott på lönen >.<

Leave a Reply

