Underbart!

Har idag fått ‘We Are The Royal’ av min käre far, så nu kan jag äntligen lyssna på Royal Republic utan myspace! Som om det inte vore nog blev jag dessutom bjuden på jättegod lunch på Pusterviks. (Therése vet vad jag pratar om)
Som om DET inte vore nog fick jag DESSUTOM 1000:- av farmor och farfar som nu gått till att finansiera ett par Volbeatbiljetter. Behöver alltså inte oroa mig över spelningarna i Stockholm och Göteborg längre!😀

Kunde inte vara mer nöjd med den här dagen!

2 responses to “Underbart!

  1. ”innerst inne” haha (-;
    men tack, är kul att få vara en del av det…även om jag nu inte kan röjja runt på festivaken..men de får väl bli efterfest istället haha.

    det behövs ju btw volontärer så…up to you to decide om ni vill vara besökare eller också hjälpa till😛

    ja men fredag kan vi ta en lunchprommis😀

  2. lite roligt att du valde just det ordet xD sen ska jag inte ha döskallar haha

    yey fredag fredag fredag!

Leave a Reply

