Framme!

Igårkväll blev det musik, prat och vin till fyra på morgonen. Ställde klockan på 06, bussen gick 08.05. Klockan 08.04 vaknade jag och hade lite lätt panik. Hade tydligen lyckats stänga av larmet när jag dubbelkollade att jag ställt det *lyckat*. Det hela löste sig tillslut och jag var tom framme 2timmar innan jag skulle kommit fram med bussen🙂 Kvällen var dessutom värd det. Fast jag kan inte påstå att det var kul att åka tåg, så bakis som jag var. Antar att jag får skylla mig själv.

Nu är jag och Michan framme i Göteborg, ska ta oss förbi Bengans en sväng och sedan hem till morfar. Har lägenheten för oss själva, han är ute och seglar i en vecka. Lite smått avis faktiskt. I övrigt är min morfar helt underbar, har tydligen pratat med dem på grekrestaurangen så vi kan gå dit, äta och dricka det vi vill så löser han det sen.😀 Perfekt uppladdning inför Banditfesten på Sticky ikväll!

One response to “Framme!

  1. guuu vilken go morfar! =) ha så kul!

Leave a Reply

