Volbeat x5

Volbeat kommer till Sverige i höst!😀 Inte mindre än FEM gånger!
Hur jag ska ha råd är en annan fråga men jag antar att det kommer involvera lite bönande och beende. 1810:- är lite saftigt för mig att hosta upp i juni. Biljetterna släpps såklart på måndag och jag kan säga att jag inte har ett öre över att lägga på Volbeatbiljetter för tillfället.

Något som är helt fantastiskt är att konserterna är förlagda tors, fre, lörd, lörd sön. Det kan ju faktiskt inte bli bättre!
(utom om jag vinner på lotto och har råd med alla biljetter på en gång förstås)

7.10 Malmö, Malmö Arena
8.10 Göteborg, Scandinavium
9.10 Stockholm, Hovet
16.10 Luleå, Pontushallen
17.10 Sundsvall, Sporthallen

One response to “Volbeat x5

  1. Haha, jag tänkte exakt samma sak igår när jag köpte biljett till Skambankt i september. “Tänk om Nephew spelar samtidigt?!” Då… tar jag livet av mig. Eller i alla fall av deras bokare.

Leave a Reply

