Count on it

Jag räknar febrilt pengar och försöker mig på magitricks med budgeten. Det går sådär.Efter många om och men ligger jag iaf på +- 0 istället för -en massa pengar. Får dock lämna tillbaka skjortan jag köpte idag. Om Göteborg till helgen plötsligt kostar mindre än jag räknat med kan jag ju alltid köpa den igen. Vilket påminner mig om att det är dags att ringa morfar och säga att heeej visst vill du ha lite sällskap på fredag??

I övrigt önskar jag mig fler jobbdagar och en lottovinst tack.

2 responses to “Count on it

  1. angående pengar, du ska få dina. jag kan köpa din PP-biljett om du inte fixat dern redan?

    ni får btw rocka PP själva. det finns liksom no chance at all att jag har råd att åka. det suger så extremt jävla hårt och jag kommer vilja hoppa från en bro rakt ner i en betongmark när PP-dagen infaller…men what to do liksom ._.

  2. Vad bra!🙂

    Och ah, vad nice med alla konserter. Får inte alls abstinens här.

Leave a Reply

