Plan Three, Täby 28/5

Jag och Michan anlände smidigt till Täby Centrum vid 21.53. Fritt inträde till 22.00. Varför ha gott om tid på sig liksom? Men vi hann🙂 Väl inne mötte vi Elin R (många Elin nu haha)  som sedan tyvärr gick innan Plan Three började, synd på ett bra gig. Mötte också Daniel och hans kompis minnet sviker när det gäller namnet. Vi slog oss ner hos dem och sysselsatte oss sedermera med att äta upp hälften av alla pommes de beställde in. Nam nam nam.  Förutom det så roade vi oss med Screwdrivers och öl så vi var lagom lulliga när det var dags för Plan Three.

De var riktigt bra. No shit, det tycker jag ju aldrig. Men samspelta och Jacob kom till och med ihåg alla låttexter (inget uppenbart fel iaf). Och JA! De har numera ett träd! Och en skyltdocka med gasmask. Jacob hade fixat och donat länge med det där. Jag började visserligen med att nästan lägga mig över bordet och skratta så jag grät när jag först såg det, men jag gillar dem nu😉 Det är kul med lite scenprylar. Grymt bra publikstöd vilket alltid är roligt. Långt  set också, 13låtar🙂 Efter giget snackade jag och Michan en hel massa med Love, hade rätt kul utanför. Tillslut bar det dock av hemåt och för att fortsätta succéen från förra gången satte jag mig i en kundvagn vi hittade och posade lite… VI förskte oss inte på att köra den, vill inte skrapa upp resten av mig.

2 responses to “Plan Three, Täby 28/5

  1. haha, jag e så sjukt stolt över att jag faktiskt kommer ihåg att han heter Fredrik! vet att jag brukar minnas de typ.. hälfen av gångerna jag träffar honom..

  2. Pingback: förresten… « Snickarn's Blog

Leave a Reply

