Plan Three, Märsta 29/5

Efter att ha vilat ut, läst och ätit gott hela dagen hos Michan bestämde vi oss för att ta bilen till Märsta. MYCKET bra beslut, hade fan dött annars. En annan jobbade dagen efter. Jag som inte skulle göra om det här med att gå på sen spelning innan jobb. Jomen tjeeena att jag någonsin kommer lyckas med det.

tröööött
Väl där var jag helt galet trött. Mådde illa och ja, vi hade ju kunnat ha roligare. En såndär kväll där man börjar fundera på vad man håller på med. Varför åker man för att se ett band man sett 25ggr innan när man vet att man då knappt kommer få sova? Nu trodde vi visserligen att första bandet skulle börja 22, när de egentligen började typ 23.15. Inte min och Michans musik direkt så vi gick ut till bilen, virade in oss i en filt och lyssnade på Hurt i 45min istället.

Vid 00 gick Plan Three upp på scen och drog igång. Påminde mig om att det är DÄRFÖR man åker för att se dem för 26gången. Under spelningen var jag inte trött vill jag lova!😀 Roligaste sedan Malung. Sjukt liten scen och vad Jacob egentligen höll på med när det kom till texterna är en vääldigt bra fråga. Det roligaste är att han alltid kollar på mig och Michan och ser helt chockad ut varje gång han sjunger fel. Men skönt att veta att det inte bara var jag som råkade sjunga gamla texter under kvällen. Sedan försökte både jag och Michan sjunga Collision under Still Broken av någon anledning…  Som de då dessutom redan spelat.






Efter giget roade jag och Michan oss med att dricka en massa vatten (sjukligt varmt under spelningen), samt att efter många om och men sagt hejdå till alla sätta oss i bilen och åka hem. Jag sov gott kan jag säga. Sen vågar jag och Michan fortfarande av någon anledning inte riktigt ta oss fram för att säga hejdå medan de plockar ihop. Då är de ju jätteupptagna och kommer bli otroooligt arga om vi stör… ehm.. eller? Haha😛 Dagen efter var intressant, jobbade en hysterisk frukost och en ännu mer hysterisk brunch, 10.5timme. Var lite trött när jag kom hem…

4 responses to “Plan Three, Märsta 29/5

  1. hahaha jag veeeet det e helt knas vafan xD i miss you guys!

    känns som en all evighet sedan vi sist sågs!

  2. något administrativt och vet du vad som riktigt jävla nice?
    arbetet är typ femtio meter ifrpn dig! du vet byggnaden med worldclass i, på horsngatan 103? that’s it, så att ses lär inte bli några större problem nu =D

  3. eeeeeeller hur! xD

    tantohäng ftw!

  4. Pingback: förresten… « Snickarn's Blog

Leave a Reply

