Banditfest feat. Min kära mor.

I torsdags var det alltså dags för Banditfest, Sherlock Brothers stod på scen.

Kvällen började med att Michan kom hit till mig och drack lite rosé och sedan lurade vi med oss min mamma ut. Vi har försökt länge, haha, och nu så. Vi ramlade in på Harry B vid kvart halv tio nån gång och de första vi ser är Per och Sanna🙂 Väldigt trevligt att träffa dem. Jag och Michan blev även bjudna på rosa pantern av mor min, så hon kan få följa med fler gånger, haha. Sanna joinade också, najsinajs. Måste hem till Sanna och Molly snart!

Efter lite om och men (de var till exempel väldigt sena “Vi trodde vi skulle börja tolv!”) klev Sherlock Brothers upp så scen och rockade loss. Bättre gig än 15/5 och det kan säkert ha något att göra med den något lägre promillehalten. Tyvärr började jag blöda näsblod och fick spendera nästan hela Sleeping Silence med att springa fram och tillbaka från toaletten och hämta papper. Men förutom det så. Några kids försökte sig på en moshpit och blev snabbt avbrutna av vakten. Harry B har nolltolerans på moshpits.

Seden hängde vi i vanlig ordning vid Dj-båset där Peter senare på kvällen tog över från Nicke Borg. Det första han fick var en lång lista på låtönskningar. Han spelade nästan alla dessutom så vi var nöjda. Pratade lite med Love och fick veta att hon skulle till Täby dan efter, trevligt. Haha även om jag var nollställd sen när vi skulle på och Peter sa “Ses imorn?” …eeeehm… “….jaa…eller..JAHA, ja det gör vi!” Heja mig.
Michan kom också fram till att hon inte skulle hinna med bussen. Vi vet inte hur det gick til leftersom hon stod och pratade med mig och mamma utanför i en kvart och sedan FORFARANDE hann med bussen. Haha, men tur det!

One response to “Banditfest feat. Min kära mor.

  1. komsi komsi! jag tror jag får möbler på måndag så ska börja se lite beboeligt ut här sen:)
    kom vi inte överens om att du moshat fram näsblodet;)
    sanna

Leave a Reply

